queengirl

Alla inlägg under april 2012

Av queengirl - 30 april 2012 22:06

Hallu :'3 Jag vill bara ge er en vacker sommar bild ^^ Me en blomma som bild xD Fota me min Iphone ^.^

För om 3 månader fyller jag år snart ^^ Längtar tills ditt för då fyller jag 11!! :>

Jag ska också lägga ut en bild på min andra lvl 1 gubbe -.-'' Som heter ♥OSTBÅGAR♥ Haahaha kom nt på ngt annat namn fasnade i min kompis som ÄLKSKAR!Ostbågar ö,ö Nör hon ser dem så vräker hon i sig dom :s Stackars ostbågar D: Men aja här kmr sommar bilden : ^^ Och min andra gubbe xD:

Hhaha fixade till en lite på Pixrl ^^ Men herrå ska hålla på me en ny Hejdå skylt på pixrl xD Och vi ses imorn♥See yah!

       

Av queengirl - 30 april 2012 21:55

Hej jag har gått ut typ vid 10 tiden idah :P Me min kanin Roffe :'3 Jag försökte ta en bild på den!?Den blev ganska bra tkt jag.Men jag saknar Roffe's mamma D: Hon dog typ vid December och Januari   

Men Roffe LEVER!♥♥♥ Jag har en bild på honom i hans lilla ''Hus'' xD:

   Det är faktiskt ingen ''Kanin'' Det är ju en harre? ♥ För mamman hittade en flicka i 16 års åldern!Hin hittade mamman på motor-vägen hon var nära på att bli överkörd :'( För hon var ju typ en liten bebis dåe :'s Så hon gav henne väling tills hon växte upp så såldes hon på blocket :D Så vi köpte henne ^^ Hon har samma färg som Roffe ;)Men herrå sötnowsar♥                                                                                                                                                     





Av queengirl - 30 april 2012 21:48

Hejsan alla D: Hade jätte TRÖKIGT!Vid majbrasan :'3 Jag bara stog där och fjantade mig me tysken (Robert som är pappas polare 8D ) Och me pappa -.-'' Sen var ju äntligen hemma och jag tog en bild på vår ''Efterrätt'' ♥-♥ Här kmr en bild på den?: Jag kallar den: Mammas goda choklad moss ? x'D Eftersom mamma har gjort den ^^ Vi hade JORDGUGGAR I DEN!!!♥.♥   Jag hade nt så mkt batterier för att kunna fota majbrasan vid hade men sk!t samma?Nu ska jag bara chilla :'3 Herrå girls?     


Av queengirl - 30 april 2012 18:17

Hej igen ^^ Min kompis Laysa<31 Elr nåt sånt x'D Hade en kyckling stil på sig så jag gjorde den mkt snyggare ^^ 

Här kmr den smexiga kycklingen intrappande in i min blogg >.<

Så nu var det slut mst gå och äta mamma får damp på mig<+ -.-''

Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!'

    

Av queengirl - 30 april 2012 18:07

Jag hållde på i pixrl och tog en djävul stil jag har på min MSP gubbe -.-'' Så jag puffade upp den lite,hahah ^^

Men här kmr den ^.^

Japp,jag är ju ond ^^ Ibland men säg inget!!?? 

Jag skreb sedan fail där nere? Vet nt vrf jag gjorde det!? x'D Har kollat på andra bloggar ;)  På linkes och Gadinens elr Gadden ^^ Vet nt hur hon vill heta? xD Men iaf Linke är sk!t duktig på att fixa coola header och bilder och sånt    Och Gadden ^^ Är typ lite duktigare men dom har ju typ lika mkt talang me bilder o M.M

Owo Jag känner doften av grillat KÖTT!"!Därför jag blir så DAMPIG -.-''

Men jag ska ge betyg nu för Temat ifrån torsdags elr Fredags elr den dagen som kom :D

Hhehe det var absolut inga snygga KLÄDER OCH ANIMERINGAR?!Så mitt betyg av 0 till 5 BLIR?....

2/5 Srry om ni tkt jag har dålig smak :'s Men så är det i livet ^^ See yah babes <3 hHAHAHAHAH!"!!

          

Av queengirl - 30 april 2012 15:15

Jag vill gärna vissa min pv på msp ^^ Vi har varit tsm i 8 månader   Min hälsning till honom: jag älskar dig gubben♥ ^^ :D Det var ju en skön hälsning 8D Men det är ju valborg och då ska ni få ett youtube klipp ^^ Så jag nt tråkar ut er?  Men här kmr iaf en bild på min söta kille xD : 

Visst är han nt för gullig?. Han är 12 år och jag 10 men JAG SKA!Fylla 11 om 3 månader!   Och ingen försöker sno honom men ni vet ju nt ens hans Msp-namn    Och det kmr ni aldrig ALDRIG Att få veta :'3 Näe men nu är jag för ond!? Men ha en bra valbrogs dag! :)  Oj juste video klippet heheh ^^

Herrå♥_♥¨

         

Av queengirl - 30 april 2012 15:11

Hallu   Jag har fixat en outfit på pixrl och vill gärna visa den x'D Här e den  

Vad tycks? ^^ Jag bråkade lite me färgerna på texten -.-'' Men jag blev ganska nljd me min ''Outfit'' 8'3 Herrå ♥♥

       

Av queengirl - 30 april 2012 13:32

Hej,jag har nyss börjat på denna blogg   Men jag har haft andra blöggisar ^^ Fast dom har blivit failade  

Så jag ska lägga till dagens moviestar och allt som alla andra gör typ? x'D Och lägga upp video's som andra har gjorto m pixrl så ni vet hur man gör där 8) Hejdå ♥

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla 8D
Tack för att ni kikade in i min blogg! ;) Jag gör mina bilder på Pixrl.com ^^
Jag har levt i 10 långa varma sommrar ='3 Hoppas ni ska trivas här ^.^
Herrå♥.♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards